piątek, 10 sierpnia 2012

Kinomaniak.

To nie nowość. Tobiasz Schmidt jest Kinomaniakiem. Dziś miałem zaszczyt brać udział w premierze filmu " Yuma" z Jakubem Gierszałem, który był również obecny podczas premiery w Multikinie w Starym Brovarze.


Film sam w sobie jest dość ciekawy i śmieszny, Bardzo dobrze. Film z drobnym przesłaniem  historią.  Świetna gra Kuby, po seansie oczywiście oklaski, moja najgłośniejsze. Zapraszam serdecznie na film.

Na premierę ubrałem się dość.... szaro i dresowo. Pogoda jakoś nie nie nastrajała na miks kolorów. Wygodnie do kina, mimo, że w doborowym towarzystwie - Kubo, wiesz, że Cię uwielbiam.


P.S Jeśli ktoś nie widział samego Kuby to... siedział ze mną w rzędzie K na miejscu 13. Ja obok :D

Propozycja:



                                                        Marynarka Zara ( cena nieznana)
                                                        T-shirt  H&M ( 59,90)
                                                        Spodnie Bershka (99,00)
                                                        Chustka Bershka (59,90)




Nutka z filmu:

http://www.youtube.com/watch?v=XcQdJyo1B-8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz