czwartek, 7 marca 2013

Spring#2


Ponoć w tym sezonie dobrym połączeniem jest marynarka ubrana na kurtkę jeansową. Jeśli chodzi o takie połączenia jestem raczej sceptykiem jednakże wczoraj spróbowałem.  Połączyłem sportową marynarkę z jasną kurtką  jeansową, dopasowałem do tego jeansy w nasyconym, niebieskim kolorze. Żeby look nie wydawał się nudny i taki... niebieski warto przełamać go drobnym elementem. W tym przypadku, ja całość przełamałem to topem w kolorowe paski. Do tego torba Letter Bag i mamy całość spiętą w odważną stylizację. Myślę, że wybrana stylizacja zachowuję nutę casualu przełamaną sportowymi dodatkami
 ( czapka + top ).











Marynarka - No name
Kurtka - Bershka
Top - H&M
Spodnie - Zara
Buty - Zara
Czapka - Pull&Bear
Pasek - H&M
Torba - Letter Bag



Dominik Przybylski PHOTOGRAPHY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz