środa, 28 listopada 2012

Ach .. ta Mała Czarna (IV)

Grudzień zapowiada się pracowicie i eventowo. Do najważniejszych wydarzeń modowych będzie można zaliczyć pokaz Roberta Kupisza, Dawida Wolińskiego czy Paprockiego & Brzozowskiego, ale to nie wszystko, już jutro w warszwskim klubie The Eve mam zaszczyt być jednym z gości honorowych podczas Design by Young. Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie mojemu serdecznemu przyjacielowi i niezrównanemu partnerowi ( biznesowemu :P ) Adamowi Dośpiałowi, redaktorowi naczelnemu ModnejMody.pl .


W sobotę 1. grudnia w warszawskim Domu Mody Klif Jarosław Juźwin również pokaże światu co Go kręci i w czym nas widzi  w kolejnym sezonie - niestety mimo zaproszenia z powodów służbowych nie będzie mnie na pokazie, baaaaaaaaardzo żałuję :( !

Zaś na naszym lokalnym ryneczku modowym mamy kolejne wydarzenie z serii Mała Czarna. Tym razem - już po raz IV się spotykamy - w Concordia Design. Miejsc, które jest inkubatorem poznańskiego, szeroko pojętego  designu i kultury. 

Co mogę powiedzieć o " Małej". Myśląc o tym wydarzeniu, na które również  otrzymałem zaproszenie i nie omieszkam się nie pojawić, widzę przed moimi oczyma przepiękną Kasię Chmielarz i Paulinę Galicką oraz Karolinę Maćkowiak. Te trzy Kobiety to motywator i siła napędowa dla młodych i zdolnych Projektantów, bo to one pokazują światu ich twórczość. Moje pokłony w stronę Organizatorek i Organizatorów 
Małej Czarnej.
 Moje ptaszki donosicielki mi doniosły, że podczas "Małej" po raz pierwszy w Polsce wystąpi zespół Soung Geeks. ! 

Myślę, że w gąszczu wydarzeń na skalę całej Polski, ten lokalny, czyli nasza "Mała" to duma i powód do radości !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz