piątek, 16 listopada 2012

Niebiański Łukasz Jemioł.

Wróciłem cały i zdrowy. 

Oj Łukasz Łukasz, zakręciłeś mi w głowie. Było chmurnie, pięknie, niebiańsko, bosko, gwieździście, profesjonalnie i z klasą. 
Wczoraj byłem jednym z gości pokazu Łukasza Jemioła ss 2013. Pokaz odbył się na Domaniewskiej w Warszawie. Początkowo miałem dziwne wrażenie, że pokaz odbędzie się w nietypowej scenerii bo w garażu podziemny, ale się myliłem. Pokaz zgromadził mnóstwo osób związanych z modą, show biznesem oraz sztuką. Wśród zaproszonych można było spotkać wspaniałą Kasię Sokołowską ( Kasia pracowała przy pokazie i jego choreografii więc nie nazwałbym jej gościem :)  ), Ewę Szabatin, Adama Dośpiała - redaktora naczelnego modejmody.pl,  Maję Sablewską, Dorotę Wróblewską, Darię Widawską, Anetę Kręglicką, Kasię Zielińską - Kasiu miałaś mega outfit ! - siostry Bohosiewicz, Michała Piróga, Magdę Schejbal - Magdo... wgl mnie najlepiej ubrana gwiazda wieczoru - Joasię Horodyńską, Maćka Musiała, Roberta Kupisza i wielu wielu innych.

Jeśli chodzi o sam pokaz i przedstawioną wizję na ss 2013 zostałem oczarowany. Łukasz użył palety kolorów, ale oscylował głównie przy beżach, pudrowych pastelach, czerniach i bieli.Pokazane stroje  w moim mniemaniu nie muszą być przeznaczone tylko na czerwony dywan, wręcz przeciwnie... ta czarno biała spódnica, zakochałem się, Łukasz udowodnił mi, że ma dużo klasy, jest w 100% profesjonalistą  i ma wizję świata. Tym pokazem i tą kolekcją udowodnił nam, że robi to na światowym poziomie. Zakochałem się  w kolekcji, w Projektancie i zdecydowanie chciałbym z Nim pracować :)


Reasumując:
Pokaz na najwyższym poziomie Projektanta, który nie musi nic udowadniać i robi to co do Niego należy ze znakomitym wynikiem. Kolekcja gdzie wszystko do siebie pasuje i współgra. Na wieku pozostanie w mej pamięci.















Oto dwa projekty, w których się zakochałem  i niezmiernie mi się podobają :)





Moje zaproszenia :)


Według mnie najlepsza stylizacja wieczoru:






Sam pokaz :


Mój outfit:




Spodnie: prezent od Ani Gosk i jej Outletu
T-shirt: Tobiasz Schmidt for H&M
Przepaska: Tobiasz Schmidt for H&M





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz