piątek, 19 października 2012

Gej w wielkim mieście.


Dobrnąłem do końca. Kilka dni temu kolega pożyczył mi książkę pod tytułem " Gej w wielkim mieście" Mikołaja Milcke. Na początku podchodziłem dość sceptycznie. Miałem wrażenie, że będzie to kolejna książka  nie niosąca za sobą pewnej puenty. Myliłem się.







Ewa Kasprzyk powiedziała tak o książce:
" Polecam tę książkę, ponieważ jest napisana sercem. Trudno o bardziej szczere opisy inicjacji młodego człowieka. Inicjacji wielowymiarowej. To zarówno odkrywanie nowej przestrzeni dużego miasta, jak i wędrówka po dzikich meandrach własnej duszy. Ciekawa, odważna i zaskakująca. Od początku do końca"


W pełni zgadzam się z Panią Ewą.
Polecam, lekka, przyjemna i ucząca.

P.S. Ogromnie żałuję, że nie mogę pojawić się na dzisiejszym pokazie Macieja Zienia. Na biurku obok mojego laptopa lezy zaproszenie, lecz niestety mam zbyt dużo pracy :(  <beksa>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz