poniedziałek, 22 października 2012

K MAG Party.

W sobotę miałem okazję wziąć udział w imprezie poświęconej kończącej się tegorocznej edycji Art & Fashion Festival. To już VI edycja.  Magazyn K MAG - jeden z najlepszych, o ile nie najlepszy - magazyn poświęcony modzie i lifestyle'owi zorganizował z tej okazji imprezę. W klubie SQ w Starym Brovarze można było zobaczyć m.in. Mikołaja Komara - redaktora naczelnego K MAG'a, Krzysztofa Stróżynę - projektanta i o dziwo podczas tej imprezy jako DJ'a ! ( nie wiedziałem, że Krzysiek interesuje się muzyką pod tym względem, ale muszę przyznać, że był dobrze, wulkan energii ! ), Paulinę Galicką - blogerkę io właścicielkę Pozerki.pl, Tomasza Ossolińskiego i wielu wielu innych zacnych Gości.


Ja wybrałem zaś odważny outfitt.


Na zdjęciach z Pauliną Galicką , blogerką, właścicielem Pozerki.pl, organizatorem Małej Czarnej.

Mam na sobie:
Spodnie: Tobiasz Schmidt dla H&M Polska
T-Shirt: Tobiasz Schmidt
Buty: Zara
Chusta: Prada
Przepaska: Tobiasz Schmidt dla H&M Polska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz