sobota, 27 października 2012

Mała Czarna for Little Black - Second Design.


W czwartek dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu Kasia ! Mała Czarna na imprezę tej instytucji - " Uniwersytetu przyjemności " specjalnie zaprojektowała kolekcje Second Design. Kolekcje Eco, która była wykonana w 100% z surowców wtórnych i odpadów. Impreza otrzęsin młodych studenciaków to genialny pomysł aby pokazać problem społeczny za pomocą tego co nieodzownie nam towarzyszy - ubrania. Kasia jest jedynym autorem kolekcji z duetu Little Black. Ja wspierałem Kasię duchem. Szczerze przyznam, iż na początku podchodziłem do tematu bardzo sceptycznie jednak gdy stanąłem w pierwszym rzędzie, a modelki szły odważnie obok mnie... łezka się zakręciła. Czarna jesteś wielka. Dziękujemy niezmiernie Firmom partnerskim. Wielki ukłon w stronę Renaty Kupsch i Fashion School za użyczenie talentu młodych make -up arist's, klubowi Eskulap, fotografom, DJ'om, Krzyśkowi Trybusiowi za choreografie oraz modelkom bioracym udział w pokazie i modelowi :)


Poniżej kilka zdjęć, reszta za kilka dni.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz