czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajki | iGlove!


Dziś Mikołajki, no trudno przegapić ten dzień, gdzie co chwilę na FC, ktoś, coś pisze :D

No nie da się.

Myślałem, że dziś jak każdy inny, a tu niespodzianka. Będą z wizytą gościnną w Szkole mojej kochanej Przyjaciółki Renaty Kupsch otrzymałem słodki podarunek!

Rękawiczki iGlove!
Powiedziałby ktoś, rękawiczki jak każde inne. Otóż nie! Są to rękawiczki, które dzięki specyfice włókna, z którego są zrobione mozna normalnie korzystać z iPhone! Są to iPhonowe rękawiczki. Mega prezent, mega radość, że ktoś o mnie pamiętał i o mojej miłości do 4s.

Dziękuję Renato ma!

P.S. Dziś kupiłem świetny materiał na t-shirty, wkrótce pojedzie do krawcowej i efekt oczywiście zobaczycie tutaj. :)

Zapraszam również na fanpejdż na FB :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz