poniedziałek, 17 grudnia 2012

MiszMasz!


Ostatnio mam tyle pracy, że zmuszony jestem zrobić jeden zbiorowy post bo brak czasu daje się we znaki.

Od Małej Czarnej IV, przez outfity i pokaz po Świąteczne spotkanie w Pacykarni.


Mała Czarna IV:

Zacznę od Małej Czarnej IV, zamieszczałem już zdjęcia  outfitu, lecz wypada naskrobać kilka słów. Zatem... cóż ja mogę powiedzieć? Nie nasuwa mi się nawet żadna negatywna opinia ponieważ jestem wielkim entuzjastą tego typu wydarzeń promujących młodych Projektantów, a tym bardziej, że strefa showroom w tej edycji była wyjątkowo bogata. Ja ze swojej strony mogę tylko podziękować Organizatorom i Firmom włączającym się w takie inicjatywy. Mała Czarna oh ... mam nadzieję, że spotkam się  z dziewczynami podczas kolejnej edycji.

Pokazy:

Jak to bywa o tej porze roku pokazów ciag dalszy. Projektanci pokazują swoją twórczośc na kolejny sezon. Ostatnio głośno było o Cygańskim Weselu Roberta Kupisza, szczerze mówiąc... no muszę przyznać, że Projektant zaskoczył mnie nadzwyczaj pozytywnie męską częścią kolekcji.  Męskie sylwetki niosą za sobą odwagę i świeżość, którą można dostosować do  wielu okazji i sposobności. Nawet do ... butów Nike! Oddaję pokłon, wyglądało dobrze. Użyte materiały i znaki rozpoznawcze, np. użycie innego materiału " w kroczu" spodni, bardzo mi się podoba. 

Oto kilka propozycji, które moim zdaniem genialnie odwzorowują mój styl i chętnie ubrałbym, którąś z propozycji :)









Świątecznie w Pacykarni:

Co tu dużo mówić, było miło, przyjemnie, rodzinnie, na luzie i słodko oraz pysznie. 


Mogliśmy spróbować przepysznych Muffin od INSULINY, pysznego kurczaka i rosołku od AMC, powąchać pięknych zapachów i pomalować się łącznie z FM Group, spakować resztki jedzenia na później w Tupperware oraz udekorować dom z pomysłowymi świecami od PartyLite.


Nasi fryzjerzy pokazali swoje pomysły na tegorocznego sylwestra, ja natomiast pokazałem stylizacje na sylwestrowe szaleństwa. Postawiłem na klasykę, ale tą odważną. Propozycje opracowane były na podstawie projektów Agnieszki Jaworskiej oraz tych dostępnych w Butiku Fashion Gallery.

Dziękuję Projektantce oraz Chłopakom z Fashion Gallery za profesjonalne podejście do stylizacji. Polecam odwiedzenie tych magicznych miejsc, a przede wszystkim atelier Projektantki, które jest bardzo przytulnym miejscem, czuć w nim ducha artyzmu, czy butik Fashion Gallery.






                                                               Modelka: Ida Kowalska
                                                            Projekt: Agnieszka Jaworska

Modelka: Emma Lepczyk
Projekt: Agnieszka Jaworska
Modelka: Marta Boińska
Projekt: Navassa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz