czwartek, 20 grudnia 2012

Nineteen Watches - Święty Mikołaj part. 1


Co kojarzy nam się z latami '80? Ortalionowy dres, kioski Ruchu, papierosy " Poznańskie", oranżada w zielonych szklanych butelkach zakręcanych na aluminiowe zakrętki. Owszem to wszystko to wyznaczniki po peerelowskiego dizajnu w Polsce. Nie tylko. Nie chcę, żeby ten post był pro po peerelowski, ale mi te lata kojarzą się ze świetnymi "vintage'owymi" zegarkami.

Nawiązałem niedawno współpracę z firmą Nineteen Watches ponieważ zakochałem się w dizajnie tych zegarków! Są boskie, wykonane z najwyższej jakości materiałów, na srebrnych, złotych i  tych czarnych słynnych bransoletach, z elektronicznym wyświetlaczem i charakterystycznym wykończeniem. 


Firmie przyświeca myśl: "jesteśmy dziećmi lat 80'tych, sentyment zmusił nas do tego, aby sprawić by klasyka stała się dostępna dla wszystkich.
lubimy rzeczy ładne i dlatego powstało Nineteen Watches - 19 klasycznych modeli zegarków casio."


Dziś dotarł do mnie Mikołajkowy prezent od Nineteen Watches, za który ogromnie i szalenie dziękuję, a oto model, który  będę dumnie reprezentował na moim nadgarstku:







                                      Ja zapraszam Was do przeszłości.... Nineteen Watches :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz