środa, 2 stycznia 2013

2012.

Już za nami. Rok 2012. Od kilku dni zabieram się za napisanie tego posta i ciągle przesuwam to zadanie na późniejszy termin, ale nadszedł czas by to zrobić. Rok 2012. hmmm dużo tego.

Zastanawiam się od poniedziałku co ja mam właściwie napisać podsumowując ten rok?! Tyle się wydarzyło, tylu wspaniałych ludzi poznałem, tyle wydarzeń mogę zaliczyć do bardzo udanych, kształcących i rozwojowych, wydarzyło się na pewno wiele. Dobrego i złego, ale tym złym rzeczom nie poświęcę ani minuty ponieważ po głębszej refleksji koniec końców dzięki tym negatywnym rzeczom wiele się nauczyłem i wiele rzeczy zrozumiałem, co lepsze, poznałem wspaniałych ludzi. By o tych wszystkich miłych rzeczach i ludziach nie zapomnieć stworzyłem nawet małą ściągę, na której widnieją takie oto napisy: Madox , Maciej ZieńŁukasz JemiołAdam DośpiałRISK made in warsawFashion Gallery Fashion SchoolInsulina,   Jarosław JuźwinNineteen Watchesklu by edyta jermacz oraz wiele wiele innych.

Od czego zacząć?
Zacznę od tego, że każdemu z Was osobna życzę, aby rok 2013 był pasmem sukcesów, mocnych nerwów, pięknych i uśmiechniętych chwil, pełen energii i realizacji planów zawodowych i prywatnych. Byśmy mogli się spotykać jak dotychczas, a nawet w większym gronie i abyśmy za rok mieli jeszcze więcej wspomnień. 



Dziękuję również kochanej Renacie Kupsch, która jest przekochaną osobą, motywatorem  i osobą, która wnosi do mojego życia kopa kiedy mi się nie chce  i motywację do dalszego działania, kochane plotki, wyjazdy po materiały, kawę w jej szkole, wariacje z Natalią Kołłodziej, którą też całuję serdecznie. 

Rok 2012 był dla mnie bardzo ważny, poznałem wielu wspaniałych ludzi, bywałem tu i tam, śmiałem się, płakałem ale mam co wspominać. Było tego sporo. Nigdy nie zapomnę pokazu Łukasza Jemioła, który był dla mnie ogromnym wydarzeniem, inspiracją i podbiciem mojego serca przez Projektanta. Pokaz, którego relację znajdziecie we wcześniejszych postach to wydarzenie na miarę tych światowych jak również sama kolekcja. Łukasz bardzo mnie zainspirował, pokazał kawał dobrej roboty w niezwykłej oprawie, zainspirował mnie no i oczywiście spódnice. Dużo spódnic wynoszonych przeze mnie na piedestały. Każda Kobieta powinna mieć nakaz noszenia spódnic :P najlepiej tych zaprojektowanych przez Łukasza Jemioła i Maćka Zienia. Do Maćka dojdę za moment. Poniżej kilka shotów przypominających pokaz Łukasza.





Nie mógłbym zapomnieć o Łukasz Jemioł BASIC:



No to przechodzę, jak Projektanci to Projektanci.
Maciej Zień. Powiem tylko tyle, tak samo jak Łukasz Jemioł zdecydowanie osoba, którą wynosze najwyżej jak się da  i jestem zakochany po uszy w twórczości.  Krótko: MISTRZ. Pokaz Hurricane to wydarzenie, na które czekali wszyscy i zabijali się by otrzymać zaproszenie na pokaz. Oczywiście we wcześniejszych postach znajdziecie relację z pokazu ja zaś poniżej przedstawiam krótkie shoty. Enjoy !








Kolejny Projektant, który skradł mą duszę.... streetowy Madox. Ten to ma rozwiniętą kreatywność. Chłopak, który zrewolucjonizował streetową część polskiej mody. Poznałem, cenię, oddałem duszę jak poprzednikom wymienionym wyżej. W życiu chyba nie spotkałem osoby, która bywa na wszystkich targach, wystawach, która tak wytrwale dąży do celu, otworzył własny showroom na warszawskim Solcu, projektuje, robi, bywa, ubiera, pracuje jak mróweczka. Moje ukłony. Moje ukłony za spodnie, dzięki to którym wszyscy wiemy kim jest Madox.




RISK made in warsaw. 

Te to są dopiero agentki! Kocham, ubóstwiam, a za dresy od Rmiw jestem w stanie dać się pociąć. Energia bije ogromna od twórców RISKA, czyli wszystkiego z dresówki, od spódnic, przez ( już dziś jakieś zalążki widziałem na Facebook' u ) RISK Home do męskich mega seksownych i wygodnych dresiaków. Podziwiam i zazdroszczę energii, psa, tej ściany do robienia fotek oraz pomysłu. Koniecznie musicie poznać. 





klu by edyta jermacz, można by powiedzieć, że postradałem zmysły ale w Edycie też się zakochałem, energia powalająca, projekty boskie. Znowu się zakochałem, fuck, ja to mam rozdwojenie jaźni. Edyta Jermacz to Projektant o niecodziennym podejściu do rzeczywistości i prawidłowo, potrzebujemy powiewu świeżości. Po prostu dodam szoty by więcej nie mówić, a podziwiać.








Jarosław Juźwin.
hmmm chłopak ma na siebie pomysł. Cenię za odwagę, kreatywność, determinację  i burzę kolorów. Za spodnie z reniferami <3 




Nineteen Watches !

Żywa Historia. Zegarki, które powracają do naszych czasów za pomocą teleportacji z lat '80. Ja już swój mam, a Ty?

Zapraszam do sklepu internetowego oraz na FB :) link wyżej.



Mega prawda?

20m2 Łukasza!

Determinacja, uśmiech, profesjonalizm, iPhone, styl, kawalerka? Co to? 20m2 Łukasza. Łukasz Jakóbiak to osoba dla mnie bardzo ważna ponieważ imponuje mi determinacją i odwagą co w dzisiejszym świecie odchodzi do lamusa. Nie będę się rozpisywał tylko od razu zaproszę Was -> 20m2 Łukasza.

No i w końcu kończę moje " pisiu pisiu".

Adaś Dośpiał.  Cały Adaś, redaktor naczelny ModnaModa.pl oraz od niedawna autor bloga, o prawdzie w modzie czyli MattadorFashion. Osoba, którą poznałem przypadkiem, ale szybko złapałem pozytywny kontakt, na pewno jest dla mnie jedną z tych postaci posiadających własne zdanie na tematy ważne i dla nas obu istotne. Cenię za determinację, wytrwałość i profesjonalizm.


 Zanim pójdę zjeść zasłużonego Muffina zajrzę do Fashion Gallery do chłopaków, u których znajdziecie wszystko to czego nie znajdziecie gdzie indziej :) Dziękuję za wariacje w modzie, wspaniałe miejsce na mapie Polski i Poznania.



No dobra na koniec nagroda dla mnie, łasucha. Muffina!

                                                                          Insulina



Dziękujęeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Kochane moje :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz