wtorek, 15 stycznia 2013

Seszyn!

Zapowiada się ciekawie i baaaardzo pracowicie. Przez kolejne tygodnie - do końca stycznia pracuję nad 5 sesjami zdjęciowymi. Stylizuję oraz bawię się moimi pędzelkami malując uśmiechnięte buzie modelek i modeli. Dziś wybrałem się do Atelier Magdy Hasiak . Cudowne miejsce, gdzie jest pełno nici, stoją maszyny do szycia, o ścianę oparte są rolki materiałów, a na wieszakach wiszą kolejne, nowe ubrania i projekty. Ubrania Magdy będą wykorzystane  przy sesji zdjęciowej w Pacykarni . Nie zdradzę Wam co wybrałem i które projekty będą użyte podczas sesji. No dobra... uchylę rąbka tajemnicy. Od wejścia je ujrzałem i zakochałem się, moje oczy przykuł kolor czarny i czerwony. Od dawna wiadomo, że mam do nich ogromną słabość i nie wyobrażam sobie bez tego elementu garderoby stylizacji. Mowa tu o spódniczkach i spódnicach !




Zanim zobaczymy efekty sesji zdjęciowej zapraszam wszystkich zainteresowanych na www.magdahasiak.com <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz