środa, 3 kwietnia 2013

WARSAW#3 + TVP

Wszyscy narzekamy na pogodę, ponieważ przeciągająca się zima daję nam wszystkim we znaki ! Jest zimno, szaro i buro. Cały czas pracuję nad kolekcją poświęcam się każdemu projektowi, a co najważniejsze pierwsze projekty wiszą już w moim pokoju ( właśnie spoglądam na czarną spódnicę :P ). Zdradzę, że jutro mała sesja ów spódnicy !

Poniżej przesyłam Wam link do odcinka programu " Ja wspaniała ", w którym to pomagałem Ani w metamorfozie.


Ja zaś nadal inspiruję się futuryzmem, życiem Warszawy Powiśle i architektura lat '80.

Ubrałem dziś moje ulubione czarne dresowe spodnie, T-shirt od WARSAW, marynarkę i białe trampki od Bershki! Cały zestaw podsumowałem skórzanymi rękawiczkami, okularami Marni for H&M i czarną klasyczną czapką!






Moje zdjęcia znajdziecie również na Instagramie!





2 komentarze:

  1. Świetnie...sam bardzo chetnie bym sie tak ubrał, no...może buty bym zmnienił.

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie zastanawiałem się nad tymi trampkami lub czarnymi klasycznymi butami, jednak uznałem, że całość będzie utrzymana w zbyt ciemnych kolorach :) ale inwencja twórcza wskazana !

    OdpowiedzUsuń