niedziela, 6 października 2013

Life, Orska, love and work !



Kochani, bardzo dużo dzieje się w moim życiu. Stanowisko Dyrektora Kreatywnego w  United_Artists oraz własna marka TØBJASCHMIDT to zajęcia bardzo absorbujące mój czas. Bardzo dużo się dzieje, ale robię to co lubię. To najważniejsze. Nieustanny rozwój jest dla mnie najważniejszy. 

Osobą, która bardzo mi imponuje jest Ania Orska.  Dziś odwiedziłem butik Ani w Starym Brovarze. Znajdziecie tam nową kolekcję " CRAFT". Serdecznie zapraszam, a ja uciekam do zajęć. Mogę tylko zdradzić, że w najbliższym czasie szykuję dla Was bardzo dużo nowości.












Dzisiejsza stylizacja to:
Kurtka: H&M
Bluza: H&M
Spodnie: TØBJASCHMIDT
Bransoletka: ORSKA
Kapelusz: H&M
Buty: Zara

Zdjęcia wykonał : Strzelecki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz