środa, 9 października 2013

Płaszcz czy kurtka? Part. 1




Nieuchronnie zbliżamy się do momentu gdzie jesteśmy zmuszeni zakładać na siebie coraz to więcej ubrań. Jesień i zima nie należą do najprzyjemniejszych pór roku choćby właśnie na ten aspekt- ubierania się na tzw. cebulkę.

Co roku powstaje w mojej głowie dylemat. " Płaszcz czy kurtka?".

W zeszłym roku postawiłem na płaszcz i przyznam, że byłem bardzo zadowolony z wyboru. Owszem, w niektórych sytuacjach nie czułem się komfortowo, bo jednak sytuacja nie wymagała poważnego i eleganckiego / casualowego zestawu. Najzwyczajniej w świecie w ów momentach starczyłaby kurtka.


Poniżej przedstawiam Wam propozycje najpopularniejszych sieciówek.

Nie jest to odkryciem, ponieważ większośc płaszczy ma wspólny mianownik. Ot, taka charekterystyka płaszczy.  Wszystkie raczej są dłuższe niż kurtki w stonowanych kolorach i podobnych materiałów. Większośc z nich to mieszanki bawełny, elastanu, flauszu, materiałów polimerowych i imitujących nieco gruby i sztywny materiał. Większość z nich różni się dodatkami i aplikacjami. Kroje również nie odbiegają od normy,  i najczęściej forma jest standardowa, czyli prosta z rozporkiem z tyłu. Ewentualnie płaszcz może być dwurzędowy lub pikowany. Kołnierz jak to kołnierz w płaszczu, jest zazwyczaj większy niż w kurtce i pozwala na odważne modyfikacje i zabawy z zimowymi akcesoriami.


Jeśli chodzi zaś o cenę rozpiętość jest spora. Najtańszy jaki ostatnio przymierzałem kosztował 199 zł, a najdroższy 699 zł.



Poniżej przedstawiam propozycje, które wpadły mi w oko.

Jutro kurtki !













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz